søndag 4. november 2012

Ekstremt høyt & og ganske lavt!



Nye høyder, nytt kryp inn, nye KRYP inn, bursdag, bølger, og snart FERIE!
To uker siden måtte vi ut av leiligheten vår i 9 etasje med den flotteste utsikt. Nå bor vi 200 meter til høyre, med 60 grader sjøutsikt tilsammen, med en kloss av en bygning på midten! Litt grønnere, mindre vind, og lettere å vinke til naboene, med boblebad og bastu på taket, til kjempehyggelig pris! Men det vi ikke visste kom med i leien, var daglig besøk av små og litt større kakkerlakker! Litt koselig, men mest ekkelt da de plutselig titter fram i dusjen! En innsekt-ekspert har vert her for å hjelpe oss nå, så problemet skal være redusert! Onsdag og Torsdag er mine siste eksamener, det skal bli godt! Da er det ferie, og første plan er å reise til Melbourne fire dager!

Dette er ikke tatt fra taket mitt, men fra Q1, men nabobygningen, som er Australias høyste boligbygning (verdens 13nde høyest), på 322 meter og 77 etasjer!

Men her ser dere, bygningen min er den andre bygningen fra høyre (på andre siden av veien for 'Peninsula')
etter solnedgang..


Solnedgang fra en litn brygge ved elven!
 
Bursdagsfrokost på 'pankakes in paradise' :-)

Pannekake med type bearnesaus , og røkt laks, var herlig!!
Med iskaffe vedsiden av maten, ble det passelig mettende!
Vivian og Renata, mine to samboere :-)

Ny stue!
Ny veranda! :-)
Nye venner!



Ny kopp! The coffe-cup of peace!
..... Kul på land! Vannet begynner å bli veldig varmt, og enten har bølgene blitt snillere med meg, eller så har jeg utviklet mine surfeferdigheter! :-)                    






Håper dere ikke fryser bort der hjemme, jeg sender varme tanker!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar